onsdag 5 juli 2006

Sista dagen.

Imorgon åker vi till Sverige på semester. Med bil. Och biltåg. Idag måste jag göra ALLT. Alltid lite nervös inför resor. Gillar inte att packa. Vänjer mig aldrig. Är inte tillbaka här i Barcelona förrän torsdag den 17 augusti, om sex veckor! Måste ordna blomvakt, betala alla räkningar, börja rensa ur tvätthögarna, skicka tackkort, besöka revisorn, köpa vitaminer på Apoteket, ta back up på datorn, städa ur bilen och jobba undan massor innan semestern. Och packa.

Fast imorgon är nästan allt fixat och vi är på väg till Sverige. Hurra hurra hurra. Hoppas min stora kropp orkar skumpa runt i sommar för vi vill hinna träffa både familj & vänner och samtidigt uppleva det bästa av Sverige.

Vi älskar Sverige

  • En vecka i Skåne; Skanör/Falsterbo/Ljunghusen/Båstad.
  • En vecka på Västkusten; Marstrand/Fjällbacka/Bovalsstrand/Smögen.
  • En veckas båtäventyr bland öarna i Stockholms skärgård.
  • Drygt en vecka uppe i Norrland; Hälsingland/Höga kusten.
  • Och så hem till kära Stockholm förstås.

Det ska bli underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nädå. Jag är inte ett dugg avundsjuk!

Nu ljög jag allt bra.

Hoppas ni får en underbar Sverigesemester!