tisdag 31 oktober 2006

Aj.

Jag tror det blir bebis idag.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande!!

Anonym sa...

oj, vad spännande! lycka till!! :)

Anonym sa...

Nicolas vill höra barnskrik. Ring när Ted skriker!
Håller tummrna!

Har doktor Agrell nåt klurigt piller mot infektion på stämbanden? De är lite slappa.

Anonym sa...

Lycka till!!!

Anonym sa...

Oh, lycka till!

Thérèse sa...

Spännande . Lycka till. Jag håller tummarna. Hoppas vi får se en bild på den nyfödda

Anonym sa...

Man kanske skulle trava upp till Teknon, idag är det ju helgdag och allt. Men, jag gissar att du helst inte tar emot besök, vet ju inte ens om du köpte nâgra fina nattlinnen.... (det var inte mindre än 31 personer som kom och hälsade pâ oss när vi fâtt bebis, och dâ räknar jag inte in den direkta familjen...) Hoppas allt gâtt bra! Kram

Anonym sa...

hur går det? jag drömde om dig inatt, att det inte blev nåt... :)

Anonym sa...

Å såg sötnosen på "farmors" blogg, vad söt han var!
Grattis!

Anonym sa...

GRATTIS, ser fram emot en bild på Ted här på bloggen!
Kram från Sjöströms

Anonym sa...

Vad söt han är... Grattis till er alla mamman, pappan och storebror.