lördag 21 oktober 2006

Baby Shower tonight.

Hi hi, vad roligt roligt roligt. Min kompis Kristin ska fixa en Baby Shower för mig ikväll. Hurra hurra hurra, vad jag är glad för det.

Visst, det är en amerikansk sed, men när man helt plötsligt ska fira Sant Jordi och Sant Joan, så kan man ju även haka på några andra glada traditioner. En Baby Shower är som en minimöhippa för en gravid. Nästan. Inte lika mycket förstås. Men man träffar sina tjejkompisar, pratar och fikar tillsammans innan bebisen föds...

Jag vet inte vilka som kommer, utan ska bara dyka upp hemma hos Kristin vid sextiden ikväll. Är så nyfiken och superjätteglad att hon fixar detta för mig.

Om nu bara lilla Ted kan sluta sparka på min lever, så att jag mår lite bättre, då blir allt helt perfekt.

Puss och tack på förhand Kristin!

3 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Passa på?

Anonym sa...

Måste bara få säga att din blogg är himla härlig! Trots att du och jag är väldigt olika (jag är 16), får jag ut mycket av att läsa då vi lever så olika liv! Dessutom ser din mage så härlig ut på bilden :) Take care

Anonym sa...

Fira det som firas kan, det är så mycket vardag ändå...
kram och lycka till ifall det inte hänt nåt..