onsdag 11 oktober 2006

Träffar min vän Marc från Sydney.

År 1989 bodde jag i Australien och blev bästis med Conrad. 1990 flög Con med sin tvillingbror Marc till Europa och liftade upp till min trygga norrländska hemstad Hudiksvall två somrar i rad. 1994 bodde jag hos Marc och hans pojkvän i Sydney en vecka under Mardi Gras och följde med på helt galna klubbar nätterna igenom. Nu i januari 2006 träffades vi i Byron Bay och Surfers Paradise i Australien igen. Och idag, Las Ramblas i Barcelona. Han är fortfarande en partyprins och jag bara gapar när han berättar om sitt extravaganta singelliv med för mycket av allt.

Roligt med möten som började för över 15 år sedan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han ser gullig ut :-)
Epi/

Anonym sa...

Hej Maria
Är en aning avis på dig som bor i Barcelona. Jag firade min jämna födelsedag där får tv år sedan och såg mitt favoritlag som jag följer varje match hemma i TV-soffan. Var även och såg Brasilien och Ronaldinho på Råsunda nu i veckan. På jobbet planerar vi en resa ner nästa år. Tycker mycket om staden och min dotter och jag hade fyra härliga dagar där.
Ha det gott.