tisdag 12 december 2006

Sveriges coolaste bebis.

Såklart det är en fånig tävling. Alla bebisar är ju bäst/sötast/coolast/underbarast - för sin mamma och pappa.

Men jag har ändå lagt in vår lille prins Ted på Amelias hemsida i tävlingen tillsammans med hundra andra gulliga bebisbilder.

Kunde inte låta bli.

Inte nog med det. Jag är också den förste att lägga upp en Välkommen till världen annons på Vi föräldrars sajt. Ted och åter Ted. Inser att jag precis som många andra nyblivna mödrar är helt odrägligt upptagen av min avkomma. Förstår att alla andra är inte är lika intresserade, men det bara blir så. Skyller på hormonerna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er nye baby är självklart UNIK. Så är det varje gång. Jag vet -som har tre.... ;)

Anonym sa...

Oj det var Bibis blogkompis Inkan som skrev här ovan!

Inkan
http://www.detfinnstrerum.blogspot.com/

Anonym sa...

Vad söt!