fredag 12 januari 2007

Behöver mental träning.

Sov knappt något i natt och idag har jag gjort mest ingenting. Hann inte träna. Hann inte handla. Missade också ett möte. Han satt och väntade. Ted grät, jag måste amma och så hann jag inte till hotellobbyn i tid. Fy mig. Var tar tiden vägen?

Funderar.

Jo, jag hann påbörja Teds första fotoalbum. Jag hann värma och äta lunch. Jag hann sortera ut årets SWEA-mingelbilder och lägga upp på Marinas server inför årsmötet. Jag hann prata i telefon med min nära vän. Jag hann bädda sängarna. Jag hann modifiera familjebudgeten för 2007. Jag hann lyssna på Morgonpasset i P3 via webben på intervjun med bloggaren Silverfisken. Jag hann läsa och ge feedback på en brief i mitt jobbprojekt Fair Play. Jag hann tvätta och hänga upp två maskiner. Jag hann boka upp flera möten med både vänner och bekanta inför min Stockholmsvecka i februari. Jag hann amma, prata, gulla och mysa med Ted. Jag hann boka upp ett TV-team från Barcelona Television inför en heldagsworkshop i början av februari med 22@ och Barcelonas borgmästare, för jag tänkte passa på att göra reportage till en kommande nyhetssändning.

Jag har visst gjort en del idag ändå. Varför fokuserar jag bara på det jag inte hann?

1 kommentar:

Camillas lockar sa...

Hej och hallå! Hittat hit via Blogupdate, trevligt! Tjingeling :-)