torsdag 10 maj 2007

Varning Sverige.

Min man och Max är i Skåne. Jag och Ted ska till Stockholm och upp till Norrland. Vi åker om några timmar. Hela Agrell familjen sprider ut sig som en löpeld över Sveriges rike.

På lördag är det återträff med alla gamla 9:or i Hudiksvall. Vågar knappt skriva det. Det är jubileum. Hur många år? Jaaaaa, du.... öh, alltså... typ... ja, det är 20-år (!!!!!) sedan jag slutade högstadiet. Agh! Agh. Hjälp.


Men det ska bli riktigt riktigt roligt. Många jag tycker om från den tiden ska gå; Charlotte, Cattis, Anna-Sigrid, Anders, Johan och Jocke. Najs.

Bild: Klass 4B, Östra Skolan, Hudiksvall. Ser du vem som är jag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

i mitten näst längst ut till höger,va roligt att ha klassåterträff,lycka till.

Anonym sa...

Jo, jag ser dig Maria, du står framför AK :-)Du kan väl hälsa.
/Lars N

Anonym sa...

Vilken jättesött tjej du är på bilden. Men tänk att det inte hjälpte; du kunde ju ha fått en snygg och framgångsrik make, kan man tycka... ;-)
K/Nic

Anonym sa...

Hej Maria.
Vad kul det var att träffas igår. Det var en kanonkul träff. Jag skulle gärna vilja ha det där kortet som du knäppte på hela klassen. Du får gärna maila mig det. Ha det så bra, så får vi se hur många år det blir till nästa träff.
Kram Anne-Mi.
anne-mi.liljestrand@skola.sundsvall.se