lördag 30 juni 2007

Grattis på födelsedagen Mannen!


Henrik 38. Idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Eva sa...

Grattis! Jag hppas vi kan komma på partyt ikväll...nån som vll vara barnvakt?!

Anonym sa...

grattis henrik!hoppas festen blir kanon.

jag är fortfarande här tillgänglig för träff o barnvaktning i august. hälsa hela familjen.,
jenny agö

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Jenny.

Anonym sa...

Grattis i efterskott, din gamle klasskompis!

Jag skulle vilja komma i kontakt med "Hempa".

Skicka gärna ett mail till jocke (at) jrkartservice.se

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hempa? Före min tid...

Jag ska vidarebefodra ditt meddelande till min superstressade make.

Paus.

Nu har jag gjort det. Han blev både glad och överraskad och berättade att ni var bästisar på lågstadiet och att du var sportig och duktig på att cykla.