tisdag 3 juli 2007

Min fd. date får ingen date med Irans president.

Jo, man får dejta andra män - även när man är gift. I alla fall Hollywood regissörer. Om man frågar sin man snällt - och har en killkompis som förkläde - och inte gör något annat än pratar och äter mat.

Long story short.

När Oliver Stone var i Stockholm för några år sedan bjöd han ut mig till Teatergrillen. Jag svarade ja efter långa diskussioner med min man.

Irans president är uppenbarligen inte lika lättflörtad. Han kallar min min gamla dejt "den Store Satan". Orättvist tycker jag. Oliver är fantastiskt trevlig - och rolig.

På min fråga om vad han som utåt sett verkar ha gjort allt, sett allt och uppnått allt önskar sig svarade Oliver Stone:

- Less.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan maria!

jag hittade din blogg igar av en slump och fastnade sa pass att jag missade att jag faktiskt hade slutat jobba. jag liksom du bor i barcelona och gillade dina tankar, funderingar och berattelser valdigt mycket.

tack!
/linda

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Linda.

Välkommen tillbaka.

Anonym sa...

På nåt märkligt sätt skulle en motsvarande date med Mahmoud Ahmadinejad vara mycket intressant. Vem vet, kanske skulle han svara "ja" om du frågade.... Oskar Ha har väl lite känningar där så han kanske hjälper dig. :-)
Kram!
/Nic