söndag 12 augusti 2007

Mina nätverk.

Jag är en hysterisk nätverksmänniska.

Är medlem och har en uppdaterad profil i online nätverken;
1) LinkedIn - bra för karriären, 2) aSmallWorld - exklusivt, fixar coola fester och man kan se vem som känner vem, 3) Stayfriends - håller kontakten med barndomen, 4) Shortcut - har en bra tidning, 5) YouTube - där jag kan förvara och visa mina filmer, 6) MySpace - så kan jag få Madonna som kompis 7) Facebook - som är allt för alla.

Nätverket Shenet (8) är min favorit för Maria Forssén fixar så roliga happenings i Stockholm och jag får vara en av deras "stjärnor". För mitt liv som utlandssvensk är jag aktiv i SWEA (9), Svenska Mammor (10) och Utlandssvenskar.com (11).

Jag funderar på att gå med i Business Network International, BNI, ambitiöst business nätverk, som håller på att starta igång här i Barcelona. Vad tror ni om det?

Inga kommentarer: