tisdag 7 augusti 2007

Rastlös själ.

Äntligen är jag i kapp med det mesta.

Har avslutat mitt senaste jobbuppdrag i Sverige. Mina barn är hela, rena och glada. Jag har inte många böcker som ligger och väntar på att läsas. Mina foton är i stort sett färdigorganiserade. All administration för ID-kort, barnbidrag, föräldrapenning, patientbricka, pass och inregistrering av det nyfödda barnet är klart. Jag har gjort vår familjebudget. Har inga krediter eller räkningar som ligger och skräpar. Våningen behöver varken renoveras eller städas.

Och solen skiner som vanligt. Så jag borde ju bara kunna njuta och ta det lugnt.

Men nej, jag är sååååååååååååååå uttråkad. Nästan alla mina vänner är bortresta.

Jag måste hitta ett nytt utmanande projekt att jobba med! Kanske också planera för en rolig resa. New York är jag sugen på. Men hur gör vi med barnen? Någon skön fest piggar också upp. Varför inte en kräftskiva. I Stockholm eller Barcelona?

Inga kommentarer: