måndag 19 november 2007

New York 48 timmar.

Efter 4 dagar med magsjuka flög jag iväg 4 kilo lättare till New York. Första kvällen däckade jag redan 19.00.

Andra kvällen var vi ute till 07.00 på morgonen! Lena tog mig med till den argentinska krog i Soho som hon jobbade på när hon bodde i N.Y. Det var fortfarande samma ägare och vi blev mottagna som kungar. Blev bjudna på allt och DJ:n fortsatte spela tills grannarna ringde och klagade på musiken vid soluppuppgången.

Har knappt sovit men är bara så pigg och lycklig. Jag fullkomligt älskar New York.

Foto: Lena Victoria

4 kommentarer:

Fröken L sa...

Vad kul att du kom iväg till N.Y trots magsjukan. Och det verkar som om du lever livet!
Kram Dila

Anette sa...

Med vilja går allt!! New York kan man ju inte missa för lite spring på toan. kul att du kom iväg.

Anonym sa...

New York i mitt hjärta!

Anonym sa...

Hej Maria, råkade hitta din blogg. Jag skriver för tidningen Family Living (www.familyliving.se) och ska göra ett resereportage över Barcelona och åker dit om ett par veckor. Du kanske har några roliga familjetips att rekommendera? Hör gärna v dig till mig på isabelle@isabelle.se så berättar jag mer.
Hälsa NY!
Hälsningar
Isabelle