tisdag 18 december 2007

En konstig egenskap.

När jag borde redigera TV-reportage så handlar jag julklappar. När jag borde handla julklappar så leker jag med Ted. När jag borde plugga spanska så skriver jag julkort. När jag borde skriva julkort så bloggar jag. Det innebär att jag blir ofta sen överallt - och aldrig gör det jag borde. Jag tror jag vill revoltera och känna mig fri att bestämma själv...eller nåt. Acceptera eller ändra mig?

Nu är jag i alla fall sen över en timme till Barcelona Television, men jag har hunnit posta julkorten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huvudsaken är väll att man hinner med något! Eller hur var det nu? ;)

Din blogg är mysig att kika in på! Välkommen til min, en egotripp i graviditetsbubblan!

Anonym sa...

Jag är PRECIS likadan!!! Blir helt galen på mig själv...man kanske får se det som att man har en fenomenal uppfinningsförmåga. Hur man kan komma på så mycket andra saker att göra än det man BORDE?? Kram//Cecilia