lördag 16 februari 2008

Inte påskrivet kontrakt ännu, men...

Kom hem halv ett igår kväll efter en sen middag med min nya uppdragsgivare. Är så otroligt förväntansfull, glad och nervös inför mitt nya uppdrag som förmodligen börjar i mars. Vi har kommit överens om villkor, omfattning och innehåll. Jag vill verkligen leverera kvalité.

Denna nya roll som strategisk rådgivare i ett otroligt spännande projekt känns utmanande. Har ju nyligen fått höra att jag upplevs för "slipad" för att bli en TV-personlighet... Det är nog helt sant. Känner att jag funkar bättre i affärsvärlden där min professionella sida får lysa starkt.

Vi får helt ödmjukt kalla detta mitt "internationella genombrott" ;) Hoppas hoppas nu att allt klaffar och att barnen är friska året ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för boktipset hos Anna i Malaga. Måste genast glutta i den :)

www.malinrocaahlgren.com sa...

är det jobbet du berättade om för mig? ja haller tummarna

Maria Agrell, Barcelona sa...

Yes Malin.

Anonym sa...

You go girl!!! Cecilia