tisdag 11 mars 2008

Alltid yngre än coolaste kvinnan.

Jag borde förstås skriva om det spanska valet som Zapatero vann i helgen, men nu när solen och värmen kommit till Barcelona har jag ytligare saker att tänka på.

Idag är det hantverkare och maskiner på stranden för att bygga upp strandcaféerna inför sommarsäsongen.

Själv tänker jag på att Hall of Fame-Madonna fyller 50 år i augusti och att hon alltid kommer att vara 14 år äldre än jag. Det borde innebära att så länge hon lever behöver jag aldrig känna mig gammal.

2 kommentarer:

bokmalen sa...

Kul läsning, bifogar ett tips!

Vinn en bok!

Genom att svara på några frågor om bla senast lästa bok så har man möjlighet att vinna en bok som heter "15 gånger Asien" som är en reseskildring. Jag har själv läst boken och rekommenderar den.

15 resenärer ger sin bild av en liten del av Asien. Det handlar om starka upplevelser, möten med människor och främmande kulturer, och tankar som uppstår i samband med dessa. Det handlar också om äventyr, naturupplevelser, och meditation. Länder som är representerade i boken "15 gånger Asien" är Indien, Singapore, Laos, Vietnam, Thailand, Kambodja, Malaysia, Indonesien, Kina och Bangladesh. Länk till utlottning av boken: http://www.boktipset.nu/senastenytt.html

Anonym sa...

Jo jag är väl nästan lika stor som du men jag gillar tanken på att jag faktiskt har några år kvar, på så vis slipper jag känna mig stressad. Jag ska prestera nått intressant, snart.... ?!