torsdag 8 maj 2008

Grattis Mårten.

Blir alltid så stolt när det går bra för mina vänner.

Läser i Resumé att svenska reklambyrån Family Business försvarade de svenska färgerna vid nattens prisutdelning i The One Show. Byråns förpackning Absolut Disco belönades med ett brons.

– Det är extra roligt att stå ut i en tävling som så tydligt belönar kommersiellt betydelsefulla förpackningar, säger Mårten Knutsson. Förra året vann ju Apple både guld, silver och brons, härligt att slå sig in i de sammanhangen!

Puss till dig från mig Mårten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm...känns igen på något sätt.

Om jag säger bröllop, bror och naken(bad).

Har jag rätt då?

// Mattias J.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Yes, tha't him! Nakenbadaren :)

Anonym sa...

Jösses, jag som trodde jag hade dåligt minne. Blir riktigt stolt över mig själv.

Det bröllopet ligger på min topp tre lista, svårslaget.

// MJ

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Mattias :)