torsdag 29 maj 2008

Projekt A - statusrapportering

Nämen det var väl det tråkigaste jag lovat på länge. Ja, att börja med fotoalbumen. Det tråkar ut mig att gå igenom alla bilder.

Om jag inte haft två vilda barn, tre jobbprojekt och skrivit en bok hade jag varit klar med fotoalbumet redan samma år, men nu sitter jag här och våndas flera år i efterhand.

IMG2564.jpg... hrm, ska jag lägga den i album-mappen eller i inte-album-mappen eller slänga.

Låt mig tänka, kanske...

Det tar ju aldrig slut.

Ett av mina nya jobbprojekt börjar redan på måndag. Imorgon kommer Australienbesöket. Funderar på att ge upp projekt A, men gillar inte att känna mig slö.

Fast kanske är det bättre att lägga fritiden på att leka med de små söta barnen som springer omkring och busar. Uppleva livet lajv liksom.

Inga kommentarer: