onsdag 11 juni 2008

Hemligt.

Naturligtvis är min egen make den bästa mannen på jorden. Och förhoppningsvis är jag den kvinnliga motsvarigheten för honom. Nu när jag har klartgjort att vi har det perfekta äktenskapet vill jag komma till det hemliga.

Efter 16 år tillsammans får man bjussa på att maken vänder sig om efter vackra kvinnor, förlåt, charmiga yngre flicksnärtor och fäller en kommentar. Det är bara rart och ger ju mig större handlingsutrymme. Hi hi.

Oberoende av att vi råkar vara gifta, så är man ju fortfarande bara människa.

Så till saken. Vill erkänna något. Jag har alltid tyckt att det mest attraktiva hos det motsatta könet är olika former av busiga pojkar. På senare tid har jag dock märkt en skillnad. Jag har börjat tycka att mäktiga män är sexiga. Kanske är det för att jag själv börjar växa upp...

För mitt blivande livslånga äktenskaps skull kan man ju hoppas att jag aldrig möter en kombination av mäktig man och busig pojke ;)

2 kommentarer:

Shadow sa...

Det är nog bäst att vi aldrig träffas då!
Nä, jag besitter inte någon av dina svagheter, så vi kan nog lugnt träffas.

Anonym sa...

He, he, tycker det låter helt ok:-)

Man får väl alla feminister på sig men jag gillar också män med "makt" i den bemärkelsen att de är framgångsrika och intelligenta. Är nöjd att min man är just framgångsrik, har makt på sitt jobb med hög position, tjänar bra etc, vågar man knappt säga högt men bra mer intressant än "mjuka män", med trista jobb...pngar och makt är sexigt det tycker de felsta tjejer men kanske inte vågar säga det högt...

Amelie