måndag 23 juni 2008

Letar min arbetsmoral.

Tittar ut och ser folk bada på stranden, i poolen och sitta i skuggan i parken och njuta av den 30 gradiga värmen. Jag sitter inomhus med AC:n och försöker koncentrera mig på jobbet.

Har två viktiga möten denna vecka. Ett i Stockholm och det andra i Barcelona. Med många människor. Och jag ska förbereda och jobba igenom en hel del material innan dess. Dessutom måste jag bli klar med min spanska deklaration denna vecka också. Imorgon är det helgdag i Spanien, Sant Joan, så jag måste fokusera.

Men det går långsamt. Vet inte varför. Brukar vara rapp och alert. Men mina tankar klarar inte av att lyfta uppåt. Jag känner mig tyngd av arbete och typ helt värdelös.

Undras om jag kan skylla på solen? Den får mig att tänka på sommarlov.

Inga kommentarer: