söndag 8 juni 2008

Tydligen inte helt transparent i alla fall.

Träffade en förtjusande katalansk kvinna på nationaldagen och hon var tydligen lika spontan som jag för igår blev vi utbjudna på en intim middag tillsammans med deras ungdomsvänner från Stockholm. Stort tack. Fick lära mig hur man skjuter vilda kalkoner i Kansas, men det intressantaste citatet ur mitt perspektiv denna kväll var hennes man som sa:

Idag har jag läst både din bok och din blogg och jag vet fortfarande ingenting om dig.

4 kommentarer:

Anka men också Farmor Anka och därefter mormor Anka sa...

Min nu 29-åriga dotters till min (nya) blogg: "überpersonligt och cyberanonymt"

Det tar mer än än blogg att fläka ut sig.

www.andravarvet@blogspot.com

Anka men också Farmor Anka och därefter mormor Anka sa...

Ja alltså, "min dotters kommentar"...

Anonym sa...

Wild goose chase

Meaning: A fruitless search (usually one where a person has been purposely given bad directions or information).

En spontan reflektion...

Anka men också Farmor Anka och därefter mormor Anka sa...

Jag förstår inte - lämna mig mer information