måndag 16 juni 2008

Vuxenkalas.

Det är så roligt med inbjudningar till alla sommarens fester. Jag vill gå på allt, men med två barn funkar det inte alltid. Dessutom är flera fester i Sverige - och där bor inte vår vanliga barnvakt.

Planerar att dumpa ungarna hos olika släktingar och bekanta, men hur ofta kan man lämna dem utan att det blir otillbörligt utnyttjande?

Kanske de kan bo på olika håll. Var och en är de lättare att styra upp. Här ska ringas runt och hyras ut barn gratis. Om jag slår just ditt nummer, så vet du varför jag ringer.

3 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ett barn utlånat en långhelg. Tack morfar!

Maria sa...

jag bor i bcn, till ett bra varde lanar jag garna din barn ;)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Maria, fast i Barcelona har vi en jättebra barnvakt.