torsdag 4 september 2008

Om att leva över sina tillgångar.

Jag låtsas som att det inte finns några bekymmer alls med att jag har en intensiv reshöst framför mig.

Hummerfiske på Marstrand. Maskeradparty med Stockholmkompis i London. Min egen födelsedag i Stockholm. Vanlig vardag i Barcelona. Tjejhelg i Miami. Födelsedagsfest i Hudiksvall.

Jag måste börja jobba hårt alla andra dagar däremellan om jag ska ha råd med detta. Tur att det finns kreditkort tills arvodena förhoppningsvis börjar trilla in på kontot...

P.S. Maken pratade någonting om att åka med en kompis till New York och med en annan till Ibiza. Jag svarade såklart att det har vi absolut inte råd med. Och att han borde tänka på miljön.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Have fun!

Anonym sa...

he, he-låter härligt:-) Måste ha lite att se fram mot!

/ Amelie

Anonym sa...

Är man miljövän kan man alltid köpa ett grönt säte:)
http://www.greenseat.com/
G

Anonym sa...

Maria, jag ska försöka göra det lätt för dig. Strunta i Marstrand, humrarna är säkert gamla och grá sá här árs, och kom till Zürich istället! Kram, Lena