tisdag 23 september 2008

P.S.

Nu är fotoboken på 250 sidor för år 2007 beställd...


7 kommentarer:

Eva sa...

Fint! Synd att det var så dyrt och att programmet hängde sig hela tiden...men fint blev det.

Anonym sa...

"Grattis" Maria. Den ser ju jättefin ut, din fotobok. Jag ska snart bli lika duktig som du och börja med min fotobok. Jag borde börja där jag slutade klistra in foton...tror det var... 1991...före bröllop och barn... psykologen säger att man ska börja med tex 2007 och om man orkar ska man gnaga sig bakát i tiden...känns kanske mindre STORT dá, projektet...? Jag väntar nog ett litet tag till...

Kram,
Lena

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack Eva: ja, programbuggarna var frustrerande.

Hej Lena, eller börja med 2008 så ligger du före din tid :) och börjar på topp!

Själv hoppade jag över 2006. Kanske sen...nu försöker jag njuta av att ångestprojekt 1 är avklarat.

P.S. Längtar tills du kommer hit!!!!

Anonym sa...

jag måste fråga, hur lång tid tog det dig att färdigställa boken? har någon romantisk plan om att själv göra en men har påbörjat projektet två gånger och liksom insett att det nog kommer ta alldeles för lång tid... jag hoppas att du ska svara att det inte alls tog så lång tid..? ;) titta gärna in på min blogg där jag skriver om allt möjligt barcelona-relaterat.

Anonym sa...

Hej, far man fraga vilken sorts fotobok du gjorde? Har bara andvant mig av www.gordinegenbok.se men den ar inte lika fin. Maste man alltsa ladda ner ett program for att gora boken dar du gjort den?
Halsn, Therese

Anonym sa...

Hej igen, du kan ju ignorera min forra komentar da jag just rullat ner pa bloggen och sag var den var gjord. Sorry, ibland ar man lite for snabb!
Therese

Maria Agrell, Barcelona sa...

Barcelonablog:

Ca. 100 timmar, dvs. ca. 4-5 timmar per dygn, varje dag/natt den senaste månaden. Fast hade inte programmet krånglat och hängt sig hade det förstås gått snabbare. Se mitt inlägg längre ned...