onsdag 3 september 2008

Så ja, nu kan jag dö.

Bloggen MammaPappaBarn skrev ett inlägg som gjorde mig så glad att jag totalt ogenerat skryter om det:

Bloken är skriven av Maria Agrell, utlandssvensk i Barcelona, som just varit på mitt jobb och inspirerat oss inför vår kommande företagsresa till Kataloniens huvudstad. Tvåtusenkronorskinkbiten är till mannen, en rest från serranoskinkaprovsmakningen Maria hade med sig.

Maria har ben som räcker upp till himlen och är skitrolig. Hon berättar om hur det är att vara invandrare i Spanien. Eller inte ens Spanien. Katalonien. Hela föreläsningen tänker jag att jag vill bli bästis med henne.


Ja, du Malin, jag har bara två vänner i hela Barcelona så flytta dit du också så kan jag få en tredje :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt syrran, grattis!

Är på väg till dagis nu, han gråter varje dag....:(

Rita sa...

Grattis Maria! Men håll ut lite till, så kan du skriva mer :)!