onsdag 8 oktober 2008

Maria hjärta Javier är lika med sant.

Alltså, jag är ingen starfucker, men jag inte så gammal att jag inte kan ändra mig ;)

Senaste skvallret bland grannfruarna är att själva spanska Hollywood hunken och Oscarsvinnaren Javier Bardem ska flytta in i huset bredvid mig. Han har redan varit där 3 gånger och tittat på penthouse våningen och undersökt alla nödutgångar där han kan smita undan paparazzis.

Min kompis är kompis med portvakten och då får man veta allt.

Killarna kommer väl att dregla efter hans flickvän Penelope. Medan vi andra kommer att stå där och låtsas om att vi inte har några barnvagnar framför oss när portvakten ringer och berättar att han är på väg ner i hissen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant skvaller, det ska jag föra vidare (har redan gjort ha ha)eftersom jag själv inte bor så långt därifrån, i Poble Nou!

Therese

Anonym sa...

jag kan inte riktigt förklara hur det gick till men jag hoppade lyckligt upp och ner i stolen när jag läste det här inlägget. Jag bryr mig ju inte alls om Javier egentligen. Men ska han bo här... så nära ;)

Sara sa...

Och ni kommer inte att gå ut i papiljotter och morgonrock. ;)

Aurora sa...

Men du ska kanske akta dig för Penelope med tanke på hennes insats på biograferna i stan just nu ;)