söndag 19 oktober 2008

Nästan som i filmens värld.

Jag brukar gilla Woody Allens filmer. Vicky Cristina Barcelona är inget undantag. Den är underbar. I biomörkret försöker jag tjata till mig ett "frikort" för Javier Bardem eftersom jag förhoppningsvis kommer att möta honom i kvarterets café när vi blir grannar...

Tror inte riktigt jag lyckades förhandla mig några extraordinära friheter och naturligtvis är det inte helt självklart att en avdankad tvåbarnsmor lockar en Hollywood hunk.

Men den lilla tusendels promillen kan man ju alltid leva på...

Inspirerande film. Och fantastisk reklam för Barcelona.

DN.

1 kommentar:

byCarbó sa...

Maria,

Do you think Barcelona will receive more visitors thanks to the latest Woody Allen's film "Vicky, Cristina, Barcelona"?

Have you observed an increasing interest of your contacts/clients/friends/family to fall the streets of Barcelona because of the Mr. Allen's film?

Thank you for taking the time to answer!

Lourdes Carbo
lcs@albertalagrup.com
Alberta La Grup
*luxury solutions for easy living