lördag 15 november 2008

Gamla tanten.

Jag går till sjuksyster varje dag för att lägga om mitt sår på fingret. Det gör bara pensionärer. Och tydligen jag.

Har ett schema på vårdcentralen med uppbokade tider för sju dagar framöver. Det läker visst inte. Funderar på att publicera en bild, men det kanske uppfattas för äckligt så att ni aldrig kommer tillbaka hit mer.

Ska ju till Stockholm på torsdag och jag måste boka tid för såromläggning någonstans. Finns det ett ålderdomshem nära mitt hotell på Nybrogatan tro?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nejdå, fortsätt du bara med din journal :) Man börjar ju bli rätt nyfiken på hur hemskt det egentligen kan se ut, även om det inte är roligt alls för din del. Snudd på underhållning för en annan.
Hänger flitigt med i din blogg, började läsa för ett år sen när vi hade bokat vår Barcelona-resa och ville få så mycket info som möjligt och snubblade över denhär bloggen och ja, du måste ju vara rolig att hänga med eftersom jag är kvar ännu med tanke på att det var i april som vi besökte Barcelona. Har själv barn och vet vilken vånda det är att ha sjuka barn och vara maktlös, kraft och ork till er att ni orkar tills båda pojkarna är friska!
Och glöm inte dig själv även om det är lätt.
Allt gott! Magdalena från Finland

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hej Magdalena. Tack för din rara text.

Vad roligt att du är kvar på bloggen :)

Ska fundera på det där med bilden...