söndag 9 november 2008

Grattis pappa!

Min rara pigga duktiga kärleksfulla pappa fyller 60 år idag. Stort grattis!

Jag hade så gärna vilja vara i Hudikvall och fira honom, men jag har inte hjärta att resa ifrån min sjuka son så jag fick tyvärr avboka flygbiljetterna.

Att inte enkelt kunna svänga förbi nära och kära är det pris man får betala när man väljer att bo utomlands. Det är inte lika enkelt att vara spontan.

Stort grattis superentrepenören Tomas Bäckström, världens bästa pappa och våra barns favoritmorfar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort TACK !!!
Ville ju så gärna att du var här, men barnen, mina barnbarn, är ju självklart viktigare. Vi sågs ju nyligen, då du laddade mina batterier med din enorma enegi. Vi ses ju snart igen. PAPSEN 17 forever

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack pappa. Det var snällt skrivet. Härligt att du hade en rolig födelsedag. Kram.