torsdag 11 december 2008

Hej hej hemskt mycket hej.

Nämen vad har hänt? Här sitter jag och bara jobbar och jobbar och glömmer helt bort att jag har en blogg att sköta om.

Veckan är hektiskt med både dag och kvällsjobb. Ena kvällen 22@ Barcelona Goodwill Ambassadörskväll i Torre Mapfre som jag arrangerade tillsammans med min kollega i London på uppdrag av Barcelona Stad. Dessutom har jag tackat ja till ett heltidsuppdrag för Living Labs Global och igår hade vi workshop hela dagen med alla mina nya kollegor från olika delar i Europa och på kvällen firade vi med julfest.

Maken sitter på ett plan på väg till England för andra gången denna vecka och ikväll ska jag lyssna till Luciasång och äta svenskt julbord med Svensk-Spanska Handelskammaren på Ikea.

Men i första hand är jag mamma och imorse valde jag att komma två timmar försent till kontoret, så jag hann mysa en stund med lillebror innan jag lämnade honom på dagis.

Inga kommentarer: