lördag 10 januari 2009

Första gången.

Jag har ju lovat att vara modigare i år. Kanske skulle jag ha fortsatt på förra årets nyårslöfte. Det där om träning. I så hade jag tagit första steget mot målet, eftersom jag tränat för första gången idag. Knäna gjorde inte ont. Gott så.

Det här med modig då. Ja, vi har gäster på middag ikväll. En familj där frun inte kan engelska och eftersom min make inte talar spanska så kan det ju bli rätt pinsamt tyst.

Och det modiga är väl också att de kommer redan om 45 minuter, hemmet ser ut som en katastrof och maken är fortfarande och handlar mat och här står jag och babblar istället för att snabba på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen Tack Maria för din trevliga blogg. Blir lika glad varje gång jag går in och läser.
Skall försöka lära mig något av din modighet.
Kram från en mormor/farmor

Anonym sa...

Oj, hur gick middagen?
Kram My

Maria Agrell, Barcelona sa...

Hej, My, jo, de kom försent...som de flesta brukar göra här...så vi hann alldeles lagom :) Tur för mig.

TACK mormor/farmor!