torsdag 15 januari 2009

Halvlek i Hamburg.

Det är mulet i Hamburg. Hotellrummet är fint.

Vad brukar du göra när du först kommer in på ett hotellrum? Först sätter jag på MTV på högsta volym. Därefter packar jag upp väskan. Alltid. Älskar att hänga upp partykläderna fint på rad i garderoben även om jag måste packa ner dem morgonen därpå och inte använder någon utan bara går klädd i kostym. Men man måste packa med den lilla svarta för att kunna vara redo för en gala. Man vet ju aldrig. Kanske är Hamburg the happening place denna kväll.

Har smitit en sväng från Cava minglet. Jag har pratat och pratat och pratat så nu måste munnen få vila lite.

Skulle vara skönt att beställa upp middagen med room service. Eller ska jag springa ner igen och fortsätta vara social och trevlig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tar alltid med mig min Bose högtalare med I-pod docka så MTV byby! Kollar toan, tar en bira och kollar in menyn!
G