onsdag 4 februari 2009

Jag vill veta mer om dig.



Free Online Surveys

3 kommentarer:

Maria Agrell, Barcelona sa...

Åh vad roligt att få denna geografiska kontakt med er :)

Tove sa...

Hoppas du menar "hela" Spanien i första alternativet. Har iallafall valt det.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ja, jag har skrivit lite otydligt. Dessutom tänkte jag att alla från Sverige skulle fylla i Sverige rutan och att other var liksom rymden. Eller något.

Men era svar är betydligt vettigare än mina svårtolkade svarsalternativ.

Det är roligt att se att det är en spridd skara människor som kopplar upp sig i olika delar av världen och sedan råkar samlas här inne i mitt digitala fönster.

Man borde ha en online chatt möjlighet som Facebook så blir det ett levande community. Ska föreslå det för Blogger. Ha ha.