torsdag 19 februari 2009

Kan det här rimligtvis vara effektiv marknadsföring för bolagets varumärke någonstans i världen?.

5 kommentarer:

Aurora sa...

Fräscht, känns väldigt nyskapande och utvecklande...not!

www.malinrocaahlgren.com sa...

Otroligt! :O

Fördjävligt!

Jag vill inte se-typ.

Hur i heövete ska vi brudar förändra världen till mer brudig om det ftf 2009 ser ut såhär i modern värld?

Basilika sa...

sa innovativt!
gubbs, gubbs, gubbs...

Glad att hora av svenskmontrarna anvande sig av lite mindre sexistisk marknadsforning.

Lina sa...

Man kan få mardrömmar för mindre!
Varför är en del män så gubbsjuka och varför ställer tjejerna upp på sånt här? Att bara vara billiga accessoarer och porriga barbiedockor? Skrämmande! Bra att du visar hur det ser ut. /Lina

Aurora sa...

Kanske för att man som lättklädd "monter-azafata" får 1500 euro för tre dagar mot 280 euro om man står i t-shirt och delar ut kataloger i entrén. La crisis får en att sänka gränsen för vad man går med på eller inte uppenbarligen...