söndag 19 april 2009

Gudmor Maria.


Jo, jag förstår att en bild på gudmor inte är det viktigaste vid ett dop. Men ikväll har jag suttit vid en motsträvig PC och när jag efter två timmar äntligen fick allt att fungera, så skulle min skjuts åka hem från dopfesten och endast en bild hann ladda över till min virtuella hårddisk. Och konstigt nog var den inte på mitt söta gudbarn - utan på mig. Tänka sig!

Det blir förhoppningsvis fler bilder imorgon. För alla ni som jag förstår är sjukt dopintresserade.

P.S. Jag saknar min Mac.

3 kommentarer:

Jolly sa...

beautiful photo! What a perfect outfit.
Hope your Mac is ok!?

Anonym sa...

Hoppas hoppas att detta inte handlar om ställningskriget Mac vs PC. Min PC tankar in foton på sekunder. Om du har hamnat inför en PC utan behövliga program, ålderdomlig och långsam, eller att du inte kan använda den, gör det inte din älskade Mac bättre för det.

It is all about competence. Både hos dator och användare.

Med all respekt.

Anonym sa...

Mac rules...so there :D