söndag 5 april 2009

Jag vill bli ytligare.

Funderar på botox.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vart i ditt skrynkelfria ansikte ska du spruta in botox? :)

Anonym sa...

Jag undrar detsamma..?? ;-) Cecilia

Magdalena sa...

Jag hoppas du skojar. Ta en närmare titt på Carola och Charlotte Perelli så kanske du tänker om. De ser inte kloka ut. Du är ju skitsnygg, kvinna!

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag hoppas också att jag skämtar. Jag är en naturlig tjej. Gillar inte fejk. Men samtidigt har jag skrynkliga öron och det är fult.

Eller ja, nu försöker jag skoja bort det faktum att jag fortfarande inte riktigt accepterar åldrandets effekter.

Tack förresten, men ni vet väl att jag alltid tar 100 bilder för att jag ska se någorlunda klok ut på en av dem. Måste lära mig photoshop så kan jag editera istället för att botoxa framöver.

Anonym sa...

Maria - Du är så skönt ärlig som helt öppet talar om din åldersnoja. Verkligen icke svenskt.

Go girl go.

// Hejjarop från Asien via Mattias J.

Anonym sa...

ytlig så det räcker å blir över .. botox fö har inget med ytligheten att göra ;) srlsy. att inte orka åldras e ytligt men so what. embrace it. där de finns yta finns per definition djup. öka på med twitter och din ytlighet går upp 67%. to seed or to leech that is the question..