torsdag 21 maj 2009

P.S.

För de som inte bloggar måste det upplevas som en helt sjuk grej att det finns de som helt frivilligt blottar sig för vem som helst. För oss som bloggar känns det självklart. I alla fall för mig. Jag får så mycket tillbaka. På olika sätt. 

Är helt överrumplad av alla er som svarat på min fråga "Vem är du?". Smickrad och tacksam. Det är ju för er jag skriver. Varje dag. Återkommer med mer feedback för alla era fina inlägg. Fast inte riktigt ännu. Jag är uppenbarligen girig. Mycket vill ha mer. Jag undrar vilka alla ni övriga är. Jag har ju 200 besökare varje dag. 6000 varje månad.

Ni förstår, jag skriver ju för jag vill ha en kommunikation. Interaktion. Inte bara sitta och prata ut i tomma luften. Så jag ska vara lite svår en stund och invänta några av er andra. Er som jag känner eller inte känner, fatta pennan (tangentbordet) och skriv några rader. Jag vill samla ihop er alla - på ett och samma ställe. Som mitt eget lilla bloggcommunity.

Man behöver lite feedback emellanåt för att orka ge av sig själv. Så ni som inte svarat på frågan, gör det. Jag ändrar datumet så inlägget med frågan kommer överst.

Stort tack.

2 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Dem och vi! kommer alltid vara så.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ha ha. Ja, det kanske är så. Jag har gett upp att försöka förklara. Säger bara: ja, jag vet att det är knäppt, men jag gillar det.