lördag 27 juni 2009

Några dagar i London.

Håller på att samla ihop mig. Idag flyger jag och lillen från Barcelona samma tid som maken och storebror reser från Stockholm.

Vi möts på ett hotell i London för att fira Henrik som fyller 40 år.

Varför väljer en barnfamilj att resa till London mitt i sommaren undrar varje normal människa? Jo, förstår ni. Det viktigaste min man vet är att äta god mat. Och han litar inte på att någon annan stad i Europa (förutom Stockholm) kan leverera. Det är bara att haka på. När man fyller år får man förstås bestämma hur man vill fira sin speciella dag.

Fest för alla vänner blir det i september. Puss.

1 kommentar:

Eva i Aquitaine sa...

Allvarligt talat, nästa gång du vill åka till en stad och äta riktigt riktigt god mat, fråga mig för guds skull. Och då pratar vi om grym mat och minst lika grymma grejer runt om, både för barnen och er!

Biarritz eller Bordeaux till exempel - för att bara nämna något uppenbart!