onsdag 22 juli 2009

To do efter semestern: laga magen och laga bilen.

Har en oro i magen. Tyvärr verkar den inte gå över. Jag har oro över själva magen faktiskt. Det är något fel på den. Vill egentligen inte veta vad. Tror att det innebär att jag måste ändra min kost. Tror jag är intolerant mot gluten, laktos eller något annat. Var och varannan dag efter att jag ätit sväller den upp som en ballong och jag mår illa. Allt började när jag var gravid. Det är snart tre år sedan. Och det blir värre och värre. Sätter upp doktorsutredning som en av mina höstprojekt. När förhoppningsvis knäna mår bättre. 

Är det så att krämpor kommer med åldern? Är jag krämpgammal nu? Men Madonna är ju 13 år äldre än jag. Hon verkar pigg. Borde anlita hennes kock och personliga tränare för att få fart mitt gamla paket till kropp.

Inga kommentarer: