onsdag 12 augusti 2009

Hölick.

Inget bredband är som ett hem utan toalett. Det ska liksom bara finnas där. Och här ute på landet finns bara en kackig lina. Sämre än utedass.

Farbror doktorn ringde från Skåne. Jag hade visst en parasit i magen. Den har bott där över en månad. Fräscht. Bra att det inte var stressmage i alla fall. Nu käkar jag piller och kan snart pumpa upp tempot igen.

Naturen är fin. Nu ska vi bada. Puss puss.

Uppdatering: Jag ligger bara här på stranden och slappar hela dagarna istället för att vara uppkopplad. Är det lagligt att vara så här ledig?

1 kommentar:

Marit sa...

Hej, jag var inne och läste SVDs Barcelonatips och hittade en länk till din blogg, det stod att du hyrde ut din lägenhet de två sista veckorna i Augusti och jag blev helt till mig, ryckte i min pojkväns arm och pekade. Sen såg jag att det var från 2007. Men jag tänkte i och med att ni verkar vara i Sverige att det fortfarande finns möjlighet att hyra någon lägenhet under en vecka? Vi åker 27 Augusti - 3e september. Alla slags tips är också välkomna! MVH Marit, min mail är manicker@hotmail.com