söndag 27 september 2009

Söndag.

När maken är bortrest vaknar jag alltid med två unga killar i sängen. Jag pussar dem i smyg. Älskar att ha sängen full. Pratar naturligtvis om mina söner. Jag skulle aldrig outa mina älskare på bloggen ;-)

Tror jag sätter på lillen en blöja idag för jag orkar inte torka golvet hela tiden. Han vägrar använda toaletten. Det är så dumt så dumt att han inte får ha på sig blöja på skolan. Han är verkligen inte redo. Inte här hemma i alla fall.

Nu ska vi ut i solen och leka. Men först kaffe och musik på rätt hög volym. Ska se om jag får med mig någon av grabbarna på dansgolvet. De brukar vägra.

1 kommentar:

Ulle sa...

Bara ett litet tips. Min 3-åring var inte heller så sugen på att gå på toa när vi (mamman och pappan) tyckte att det var dags att sluta med blöja. Grannen tipsade då oss om att sonen kunde få klistra fast ett klistermärke på toalockets insida varje gång har testat att sitta på toa (oavsett leverans) och DET FUNKADE!!!

Kram och lycka till!
//Ulle