tisdag 27 oktober 2009

Jag gillar.


Fick en idé till kontoret idag.

5 kommentarer:

Bella sa...

underbart!;)

Annelie sa...

Härligt ;-) var tvungen att lägga den på fb....Undra om man ska göra så på försäkringskassan där jag jobbar? ;-)

Malin sa...

så jäkla rolig!!

Anonym sa...

Blir ju alltid så glad när jag läser din blogg! Och idag satt jag kaffet i halsen, jag var ju med i den videon...min dubbelgångare med det långa håret! Lite scarry, faktiskt, men klippet gjorde min dag, påminner mig om att jag glömt släppa loss den sista tiden..Fyllde 40 i vras, kan det vara det...?!
Kram Lotta i Jönköping

Maria Agrell, Barcelona sa...

Bella, Annelie, Malin & Lotta. Vi borde göra en likadan video! Ha ha. På distans. Vore något det.

Lotta: Precis vad jag vill med min blogg; göra människor lite mer glada. Stort tack. Och nu ska jag spana in hon i långa håret lite extra så jag vet hur du ser ut ;-)