lördag 24 oktober 2009

Vad vänner minns.

Min statusupdate igår:

Genomför ett facebookexperiment. Du som läser detta, oavsett om vi pratar ofta eller inte, skriv en kommentar med det första du kommer att tänka på med dig och mig.

Fick följande svar av mina vänner på Facebook:

Isabella:
"Jag minns massvis med rolig basket..!"

Emilie:
"Cool morsa med koll på det mesta. Förutom allt Max-relaterat minns jag dina goda sparrisar som du bjöd på!"

Jessica:
"Handboll på annandagen!"

Cecilia:
"Jag minns ett bröllop när vi låg i gräset bakom en lada och hade lite obskyra aktiviteter för oss...."

Anneli:
"Jag minns att du var med i Barnjournalen i 8:an eller 9:an och det tyckte vi andra var så häftigt. Redan då var du en linslus Maria haha. Kram"

Malin:
"Konsert på bygdegården i Delsbo i somras. En vacker kväll med susande björkar och drängfulla raggare."

Ann-Sofi:
"Tänker på alla mysiga tjejmiddagar....Vallenbesök....stureplansvisiter...."

Magnus:
"Tornrummet på Vivs och mitt bröllop, hahohahohaho..."

Gudrun:
"Ett fantatiskt julbord hemma hos dej i Barcelona. Mmm."

Ulrica:
"Barnjournalen! Trevlig helg!"

Christina:
"TMC"

Nicolas:
"Flärd!"

Terje:
"dig och mig"

Tor:
"Kvällen på East när jag träffade Anna."

Sofie:
"kommer aldrig glömma när vi sitter i den där bilen på Ålidhem och funderar över oss själva...mitt i livet...vad gör vi nu....rätt elller fel...och det lustigaste, har aldrig sagt ett ord om detta sen då :) kram!"

Om jag frågar samma fråga fast här på bloggen, vad får jag då för kommentarer tro?

7 kommentarer:

Eva sa...

Jag känner ju inte dig, men det är kul att följa din blogg. Dels för att du bor i Barcelona, dels för att du är en cool kvinna och mamma.

Bella sa...

Barcelona, välling och en cool mamma...

Anonym sa...

Du verkar vara en underbart komplex, driven, rolig och spännande person. Kärriärkvinna i lagom dos med ett ständigt focus på familj, vänner och allt annat roligt som gör livet värt att leva.

Härlig person att få möjlighet att följa varje dag.

Kram Elisabeth

Anonym sa...

Jag tänker pá vár New York resa, pá alla middagar i Barca, Andorra pá nyár och hur snygg du var pá valborgsfirandet i Altafulla den första gángen...
Kram Lena

Malin sa...

På galna flärdfulla fester i er lägenhet i Barcelona, alltid ngt på gång, kul att vara med.
Kram Malin (i göteborg)

Anonym sa...

skattjakten på Hölick sommaren 2008 =)
Célie pratar om det än =)
KRAM Malin i Hudik.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ja ja. Tack tack. Mera mera.