fredag 20 november 2009

New York New York.

Jag börjar inse att jag lever ett liv, eller skulle vilja leva ett liv, too far över mina tillgångar. På fullaste allvar planerar jag nämligen nu en New York resa bara för att min favoritbehå börjar tappa formen och jag bara måste ha en exakt likadan från Victoria´s Secret. Alla andra går bort. Och jag hittar den inte online.

Because I am worth it. Ha ha.

Vem vill hänga med?

Charlotte? Lena? Patricia? Cecilia? Malin? Anyone?

P.S.. Jag är nog inte en så himla bra ekonomichef i vår familj trots allt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Jag VILL till NY, men det gár bara inte. Totalt uppbokar fram till jul med konserter och annat. Min shopping-tarm vill jättegärna...
När åker du?
Kram,
Lena

Maria Agrell, Barcelona sa...

Inte vet jag. I vår kanske. Får gå utan behå tills dess. Ha ha.

Kom på att maken åker till Chicago om en vecka. Kanske han kan handla. Det skulle han nog gilla...

Malin sa...

Maria, jag skulle bara alska att aka till NY tillsammans med dig!! Bara det att jag redan har en hel del av sadana skona tjejhelger inplanerat...och jag tror att det kan bli svart att ta mer ledigt...nytt jobb och allt :( fast det ar ju ngt vi kan lagga i planen pa lite sikt..(trakig jag lat nu...herregud hittar inte aao pa min dator). Lets plan!! Puss!!

Anonym sa...

Jag vill prova behå med dig i N.Y.C. :-)
När åker vi?

/Niclas

Maria Agrell, Barcelona sa...

Malin: Tack. Jag älskar bloggkommentarer av mina vänner! Vi får planera roligheter via Facebook. Puss.

Niclas: Ha ha. Vem du nu än är...