tisdag 24 november 2009

Ni kan ju fråga fönsterputsaren om ni vill få vissa fakta bekräftade.


Denna man såg mig naken imorse. Ja, hur ska man veta att precis när jag går omkring och morgonfixar så kommer fönsterputsaren neråkande till 16:e våningen? Det roligaste av allt var att han ville att jag skulle maila denna bild till honom så han skrev ner sin mailadress i fönsterskummet. Kanske blir det en dejt av det hela. Vem vet. Ha ha. Jo, det är klart jag vet att det inte blir. Vad tror ni om mig egentligen?

2 kommentarer:

Jolly sa...

Lucky boy Maria :)
I ♥ your spunkiness as always!
its like this but in reverse - I wage he will bring a friend to the job next time!
it reminded me of this old advert but in reverse :)!

http://www.youtube.com/watch?v=kUvw1hzx3do

Maria Agrell, Barcelona sa...

Thank you :-)

Ha ha.
Great video Monica!