måndag 7 december 2009

Exempel på saker jag inte ångrar.


För några år sedan träffade jag Oliver Stone på en fest i Stockholm. Det slutade med att han bjöd ut mig på middag kvällen därpå och efter en del velande och samtal med min make, så följde jag med en av mina favoritregissörer till Teatergrillen. Flera vänner sa åt mig att så kan man faktiskt inte göra när man är gift. Det är opassande. "Du måste ju förstå vad han är ute efter..." Men tänk vad jag är glad att jag tackade ja och fick höra honom berätta om sitt liv en hel kväll. Jag kommer alltid att minnas den kvällen med glädje. Han var hur trevlig som helst. Livet är helt enkelt för kort för att ha tråkigt. Det blir mycket roligare när man säger JA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Maria, jag är också glad att du tackade ja, vissa saker får man bara inte missa! Tror dom bara var avundsjuka... ;)

Ps. hade han så sexig röst i verkligheten också?!

Kram fr Lotta i Jönköping

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag tycker varken att Oliver Stones röst eller att han är sexig. Däremot är han en intressant människa.

Anonym sa...

Va coolt! Självaste Oliver Stone. Ja ett sådan tillfälle får man inte missa och vilken ära.
Och ja, livet blir mycket roligare om man säger ja. Annars skulle det bli allt bra tråkigt.

Kram Elisabeth