fredag 11 december 2009

Kan man ha sig själv som ekonomiskt mätinstrument?

Börjar fundera om vi är på väg ut ur lågkonjunkturen. Bara den sista veckan har två olika bolag kontaktat mig för att höra om jag är intresserad av nya utmaningar. Internationella bolag i Barcelona. Det har aldrig hänt tidigare. De hade fått mig rekommenderad. (Förmodligen inte av någon som läser min blogg och vet hur jag brukar lata mig.) Båda bolagen ville att jag skulle skicka min LinkedIn profil som CV. Intressant utveckling av rekryteringsprocessen. De vill väl passa på att samtidigt kolla hur mycket koll man har på sin identitet online och om man är uppdaterad kring sociala medier.

Här finns i alla fall mitt CV.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very impressive CV.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Thank you. Well, sometimes, I try to get my act together.