torsdag 17 december 2009

Karriärprat.

Undrens tid är tydligen inte förbi. Idag har jag möte med en katalansk VD som kontaktat mig för han vill fråga om jag har tid att hjälpa honom med en av de halvstatliga internationella projekt som han driver. Det här är faktiskt helt galet men känns totalt naturligt. Jag, som inte talar katalanska och endast konverserar på knacklig spanska har ändå lyckats borra in mig så mycket i stans lokala näringsliv att det känns naturligt för honom att kontakta mig av alla kompetenta människor för ett jobbuppdrag. Vet att det är ofint, men jag känner mig faktiskt lite stolt ändå. Allt detta rännande på möten, kongresser, seminarium och luncher har givit resultat. Det ena leder till det andra som man brukar säga. Och just denna man känner väl till mina tidigare genomförda uppdrag för både Barcelona Stad och Living Labs Global.

7 kommentarer:

Eva sa...

Grattis!

Evergirl sa...

Imponerande och inspirerande! ;-)

Grattis!

Anonym sa...

Du är så cool och smart och bra!! You go girl! Puss//Cecilia

Annelie sa...

Inte är det ofint att känna stolthet över sig själv när man har jobbat och slitit och får lön för mödan. Ett stort grattis till dig, du är värt det :-)

Anonym sa...

Because you are worth it:)

Anonym sa...

Grattis, va coolt.

/

Elisabeth

Maria Agrell, Barcelona sa...

Tack ni rara :-)