tisdag 5 januari 2010

Barcelona.

Tillbaka hemma i Barcelona igen. Sitter redan och planerar vårens cityresor. Man känner ju suget när man väl är i luften. Stockholm nästa gång ett par dagar i februari. Zürich senare i vår när bästis nr. 2 flyttar dit och därefter New York i juni. Utan familjen. Maken å sin sida kom precis in och snackade om segling till Ibiza och skidåkning i Andorra. Utan fru och kids. Vi är båda helt matta efter 2 veckors familjesemester och har bestämt att unna varandra lite egotid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så det blir NY? Kul för dig! Vi ska också försöka komma i väg dit i sommar. G

Maria sa...

Så det är så man bevarar ett långvarigt förhållande. Jag ska genast planera in en massa resor utan min man ;)

Maria Agrell, Barcelona sa...

Maria: Kanske det. Jag gillar att känna mig fri. Och 18 års relation är ju rätt länge ändå. Men vem vet, jag kanske träffar värsta Don Juan i NY och då stannar kvar ;-)

G: Jajamensan. Ska se Glada Hudik teaterns uppsättning "Elvis" i början av juni