lördag 23 januari 2010

Tydligen inte bara jag som är ful i munnen. I love.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att hon är skittråkig faktiskt, hon tar inte skämten vidare utan fastnar i fittan på något sätt!
G

Maria Agrell, Barcelona sa...

Ja. Roligt tycker jag. Du e kille. Annat. Finns alltfor mycket grabbhumor. Kram.

Anonym sa...

Ja de är väl så antar jag, ska ge henne en chans till nästa gång hon uppträder.
G

Maria Agrell, Barcelona sa...

Jag hade faktiskt inte hört denna komiker tidigare. Snodde länken från vår gemensamma vän Mia Westin som lagt upp den på Facebook :-)

Mia skrattade också förresten. I skrift. Två tjejer mot dig!

Anonym sa...

Ja, jag skrattar så jag gråter varje gång. Sååå kul med en kvinna som tar sig in på "grova-skämt-arenan-som-tidigare-bara-varit-avsedd-för-män". Och hon gör det med bravur. You go Nour.

/ Mia W

Anonym sa...

Hmm. På vilket sätt tyckte ni att det var grovt och snuskigt? Det hela kändes som en väldigt saklig och informativ redogörelse av Nours erfarenheter, och jag väljer att lyssna och försöka känna av. Stundtals möjligtvis lite personlig kanske.

Lillebror Mats