torsdag 18 februari 2010

TACK för det fantastiskt fina mailet. Nu vill jag blogga i evighet.

Hej Maria!

Ville bara säga att jag gillar din blogg så himla mycket!
Den är rolig, känslig, smart, snygg, fyndig, klok.

Jag har haft det alldeles för stressigt och tråkigt på sista tiden. Idag blev det äntligen lite lugn omkring mig och jag tänkte att nu ska jag väl kunna ta itu med högen av uppgifter som tar mer än ett par minuter att fixa och därför har fått ligga och växa. Men det kunde jag inte. Min hjärna var helt oförmögen att prestera något sammanhängande. Insåg att det inte går att pressa mer, måste koppla av lite. Vet inte hur jag kom på att jag skulle kolla din blogg, men det gjorde jag i alla fall.

Och nu har jag skrattat och nickat igenkännande, och det känns som om jag har tillbringat en halvtimme med en gammal god vän. Tack för det! Nu kan jag ge mig på högen.

Kram
E

Inga kommentarer: